woensdag 30 mei 2012

Anne 1 jaar

Aankomende zaterdag wordt Anne 1 jaar. Ikzelf vind Sarah Kay helemaal geweldig en als ik dan een kaartje mag maken voor een meisje dat 1 jaar wordt, kan ik natuurlijk niet anders dan Sarah Kay gebruiken.

De stempel van Sarah Kay is mijn uitgangspunt geweest. Daarnaast wilde ik haar naam erop hebben staan en dat ze 1 jaar wordt. Lijkt me leuk als herinnering, want ik weet dat haar ouders al dat soort kaarten netjes bewaren.

Verder heb ik veel gebruik gemaakt van Glimmer Mist, zowel de blance als gekleurde.


Zowel de vlinder als de bloemen heb ik met Glimmer Mist bespoten. De witte bloem en de vlinder met blance en de onderste bloemen in de kleuren zoals ze te zien zijn.


Voor de tekst die ik op de kaart wilde hebben, ben ik qua vorm uitgegaan van een bloem en van de ronde vormen die ook in de rest van de lay-out te vinden zijn. Ook heb ik de randen van de letters en van de Sarah Kay afdruk met Distress Inkt bewerkt zodat ze beter passend zijn in de lay-out en de kleuren passen bij het designpapier.


De stempel van Sarah Kay. De kleuren heb ik zoveel mogelijk aangepast aan het designpapier met daarbij wel een vintage-touch.


De randen van de vlinders heb ik met Distress Inkt bewerkt zodat ze minder hard in de lay-out overkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten