woensdag 2 mei 2012

RMS boek kaft

Voor de kaft heb ik de kleuren van het logo van de RMS als uitgangspunt genomen. Vooral het oranje wilde ik daaruit naar voren hebben. Dit geeft een vrolijke en krachtige uitstraling.
Verder is het designpapier wat ik gebruikt heb qua kleuren perfect passend bij het logo. Het is ook echter relatief druk. Daarom heb ik ervoor gekozen geen extra versieringen op de kaft te gebruiken. Mede ook door de functionaliteit van een kaft.


Aan de binnenkant van de kaft heb ik het programma van de RMS gezet.



De achterkant van de kaft (binnenzijde). Hier heb ik de lijst met mensen die mee hebben gewerkt aan de RMS als herinnering geplaatst.


De kaft helemaal achteraan heb ik zo eenvoudig mogelijk gelaten, maar uiteraard wel de kleuren overgenomen die in de vormgeving van de hele kaft zijn gebruikt.


En dan na 4 maanden "hard" werken is het RMS boek af. Mijn eerste fotoboek die ik compleet zelfstandig gemaakt heb. En dan kan ik stiekem wel zeggen dat ik erg trots ben op het eindresultaat.
En nu op naar de volgende 2 boeken die ik nog wil maken, want de ideeën zijn er nog in overvloed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten