vrijdag 1 juni 2012

Scrapsjop

Ongelooflijk, in een dorp waar nog geen paar sokken te koop is, is vandaag een hele leuke en best grote Scrapsjop geopend.
De eerste indruk is erg goed: leuke winkel qua uitzien, ruim assortiment (met veel Tim Holtz en Bo Bunny waar je mij dan al mee hebt, want daar werk ik toch het meeste mee) en behulpzaam en vriendelijk niet overdreven "personeel".

Om eerlijk te zijn was ik behoorlijk nieuwsgierig naar de winkel. Zou er dan echt eindelijk een winkel komen in ons dorp waar ik echt iets aan heb? Ik stond dan ook al voor 10 uur netjes te wachten. Wat bijzonder was en wat ik dom genoeg niet zelf bedacht had, was dat het best bijzonder is om bij de echte officiƫle opening te zijn. Daar waar de eigenaresse een praatje houdt, mensen bedankt en bloemen uitreikt. En natuurlijk het lint doorknipt waarmee de winkel echt geopend was.


De winkel heeft 2 verdiepingen. Beneden is een vrij ruime en gezellige workshopruimte die ze ook als zodanig willen gaan benutten. Erg interessant, want ik vind workshops leuk om te volgen en als het dan nog op een leuke accomodatie in je eigen dorp is, is dat des te interessanter!

Dit hele weekend (vrijdag, zaterdag en zondag) hebben ze in verband met de opening Make&Takes. Vandaag kon je 2 verschillende Make&Takes volgen. Ik heb gekozen voor de Tim Holtz. Hoe kan het ook anders!

Uitgangspunt van onderstaande tag is bruin papier en veel Tim Holtz. De paspop, klosje garen en knoop zijn stanzen van Tim Holtz. Voor de kleuren heb ik Distress Inkt gebruikt (Evergreen Bounce en Vintage Photo). De bruine inkt stempel van de letters en de krullen is van Ranger (Brown en Coffee)


Ik heb express de Evergreen Bounce gebruikt, omdat me die mooi leek, maar ik die zelf niet heb en ik zo de kans had om te kijken hoe de kleur op papier werkt. Erg mooi. Jammer is wel dat hij niet in het standaard assortiment hoort en hij in de winkel dus niet te krijgen was. Maar een winkel die net opent zou het niet goed doen als het een jammer-maar-helaas gaf als antwoord. De eigenaresse gaat dus kijken of ze nog voor mij aan die kleur kan komen. Want wat is hij mooi!

1 opmerking:

  1. Leuke tag heb je gemaakt. Lijkt me een leuke winkel, maar veeeeeel te ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen