woensdag 9 mei 2012

Schloss Belvedere

In 2004 ben ik met mijn moeder naar Wenen geweest. Daar woont familie van mij waar we konden verblijven.
Al die jaren hebben de foto's ontwikkelt en al in mijn kast gelegen. Ik wilde er iets moois mee doen en niet zomaar standaard in een album plakken met eventueel wat handgeschreven teksten. Maar nooit wist ik precies wat ik wilde.
Een paar jaar terug begon ik met scrappen. Eerst heel voorzichtig met wat kaarten. In september/oktober 2011 heb ik in Heesch workshops gevolgd waaronder één waar we een lay-out met foto's gingen maken. Erg leuk was dat. Maar om dan meteen al met de foto's van Wenen te starten, dat was dan wel weer erg spannend. Vandaar dat ik eerst mijn RMS fotoboek heb gemaakt.  En nu die klaar is, durf ik het eindelijk aan om ook mijn fotoboek van Wenen te gaan maken.
Afgelopen vrijdag ben ik naar Heesch gegaan om papier en frutsels te maken en vandaag heb ik de eerste 3 pagina's gemaakt. Deze pagina's horen bij elkaar en gaan allemaal over Sloss Belvedere.


Pagina 1



Pagina 2




 Pagina 3







Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

3 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel mooi gedaan Anne.....ook prachtig papier en mooie foto's !!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi geworden. Een geheel. Mooi papier gebruikt en leuke afwerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden anne de sfeer spettert van de foto`s af

    BeantwoordenVerwijderen