dinsdag 10 april 2012

RMS boek pagina 4 en 5

Voor Les Misérables kwam ik niet uit met 1 pagina. Er waren te veel interessante foto's die jammer waren als ik die niet zou gebruiken. Zelfs nu heb ik nog echt een selectie moeten maken.
De pagina's komen naast elkaar te liggen zodat je niet om hoeft te slaan en dan bij de 2e pagina komt met hetzelfde thema.
Ik vond dit een lastige lay-out, omdat  de kleuren van de foto's vrij donker zijn, maar ik niet een hele donkere lay-out ervan wilde maken. dan zouden de foto's niet goed tot hun recht komen. Ook vond ik het lastig om de juiste "versierselen" te bedenken. Ik vind dit niet mijn mooiste lay-out, maar hij is acceptabel genoeg om hem hier te plaatsen.

Hier de 2 lay-outs naast elkaar zoals ze in het boek komen:


En hieronder nog de pagina's apart zodat het wat beter te zien is nog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten